Biblioteca IES Agra de Raíces.

20/10/19

Presentación das obras do club de lectura Libros coma area! 2019-2020

Como sabedes, o club de lectura Libros coma area! iniciará a súa andaina para o curso 2019-2020 o vindeiro 24 de outubro, co fin de conmemorar o Día das Bibliotecas escolares. Será nese momento cando configuremos definitivamente os grupos de 1º, 2º, 3º e 4º ESO, dándolles a benvida aos novos integrantes e presentando as obras que leremos este curso e que foron elixidas tendo en conta as suxestións dos membros do club do ano pasado, así como as dos docentes e dos/as usuarios/as da biblioteca. 

Podedes ver, a continuación, o listado de títulos seleccionados, aínda que, por suposto, estará suxeito a cambios ao longo do curso, sempre motivados polas novidades editoriais que vos poidan interesar e polos temas que presidan este curso escolar. Na presente escolma, tratamos de incluír obras de xéneros e artes variadas: novelas, relatos curtos, poemarios, pezas teatrais, álbums ilustrados, banda deseñada...

"Arroaces de Gures" (1º ESO): Memorias dun neno labrego, de Neira Vilas; Cidade cemento, de Ana Santiso; Mamá, quero ser Ziggy Stardust, de Iria Misa; Cuentos mínimos, de Pep Bruno; e Solos, de Fabien Velhmann e Bruno Gazzotti. 



"Arroaces de Ézaro" (2º ESO): Fóra do normal, de María Reimóndez; Makinaria, de Carlos Negro; Ari, cazador de dragones, de Manuel Gutiérrez e Xulia Vicente; Un monstro vén a verme, de Patrick Ness e As laranxas máis laranxas de todas as laranxas, de Carlos Casares.




"Arroaces de Estorde (3º ESO): Jules Verne e a vida secreta das mulleres planta, de Ledicia Costas; Píldoras azules, de Frederik Peeters; Os nenos da varíola, de María Solar; O que sei do silencio, de Andrea Maceiras e Culpable, de Eli Ríos. 





"Baleas de Caneliñas" (4º ESO): O club da calceta, de María Reimóndez; Senlleira, de Antía Yáñez e Presas fáciles, de Miguelanxo Prado. 



Animádevos a participar e a disfrutar destas lecturas e das actividades que vos temos preparadas arredor delas!



No hay comentarios:

Publicar un comentario