Biblioteca IES Agra de Raíces.

4/2/13

A miña planta de laranxa lima

Unha vez rematada a xuntanza do libro Las lágrimas de Shiva eliximos un novo libro para ler nas vacacións de entroido nos anacos libres. Desta vez o libro xa estaba previsto porque houbera un cambio, entón como xa sabedes esta vez leremos A miña planta de laranxa lima de José Mauro Vasconcelos.
Como xa comentamos noutra entrada, este libro tamén foi escollido polo Club de lectura Nautilus do IES Fernando Blanco como unha das primeiras lecturas deste curso. Esperemos que vos guste!!!!!!!!!!!!


6 comentarios:

  1. eu estouno comezando a ler, e gustame espero que me siga gustando ata que o remate.

    ResponderEliminar
  2. Eu estou pola páxina 25 e encántame. Oxalá que siga así.

    ResponderEliminar
  3. Eu tamén o estou a ler e,a verdade estame a gustar moitísimo,un dos meus libros preferidos

    ResponderEliminar
  4. que ben, sabía que vos ía a gustar pero non pensei que fose xa ó principio, na miña opinión é moi triste!!!

    ResponderEliminar
  5. A min gustame o nome do irman de Zezé

    ResponderEliminar
  6. Pois a min non me gustou nada, prefiro outro tipo de libros, gustoume mais As Lágrimas de Shiva, pero como se adoita dicir, para os gustos as cores :)

    ResponderEliminar